След критиката на Захарова, Euronews махна новината за Лавров

Телевизионният канал Euronews махна от новините си скрийншота от фалшивия „акаунт на Лавров“ в Twitter в резултат на официалната руска реакция, изразена от Мария Захарова, съобщи „Взгляд“ във вторник (24 май).

Телевизионният канал Euronews махна от новините си скрийншота от фалшивия „акаунт на Лавров“ в Twitter в резултат на официалната руска реакция, изразена от Мария Захарова, съобщи „Взгляд“ във вторник (24 май).

В настоящия момент на страницата на телевизионния канал Euronwes отсъства скрийншота на „акаунта на Лавров“, в новините е оставен само текста и видеорепортажа по темата.

Напомняме, че говорителката на руското външно министерство уличи телевизионния канал Euronews в разпространяване на лъжлива информация чрез фалшив линк към акаунт на външния министър на Русия Сергей Лавров.

„Да обвинят Министерството на външните работи на Русия в непрозрачност е сложно. Ние навярно сме сред малкото ведомства, които на своя сайт сме поместили официалните акаунти на задграничните си учреждения и ръководства“, написа Мария Захарова.

Това е втора грешка на телевизионния канал, която е забелязана от Захарова през последните няколко дни. В петък говорителката на руското външно министерство обърна внимание на факта, че в английската версия на материала си Euronews посочва числото на кримските татари, които са подложени на депортация от Крим и това число е 10 пъти по-голямо от числото посочено в текста на руски език. Euronews поправиха грешката.

"Российская газета". Всички права запазени.