Журналист от NYT: Цитатите в статията за допинга в РФ са предадени вярно

Анцелиович заяви, че "думите са извадени от контекста".

Ребека Руис, автор на статията за руския допинг в "Ню Йорк таймс" (New York Times), в която се твърди, че изпълняващата длъжността директор на РУСАДА (русата антидопингова агенция) Анна Анцелиович признава за съществуването на допингова система в Русия, заяви, че в текста всички цитати са предадени вярно.

В отговор на "забележки от Кремъл" тя заяви, че "всички цитати са предадени вярно". "Руските чиновници ми заявиха, че те вече не оспорват съществуването на допингови схеми, а само това, че тези схеми са спонсорирани от държавата", написа тя в своя Twitter.

"Попитах Виталий Смирнов, главата на антидопинговата комисия на Русия, който е назначен от президента Владимир Путин, вярно ли е това твърдение, и той отговори "да", допълни тя.

"Ню Йорк таймс" в сряда публикува статия, в която се твърди, че руски спортни служители са престанали да оспорват съществуването на системата за прием на допинг. Но в Русия тези изявления бяха подложени на съмнение: в РУСАДА заявиха, че думите на Анцелиович са изкривени, че тя е говорила не за признаването на допингова система в Русия, а за ново отношение към това от страна на ръководителя на комисията на Световната антидопингова агенция (ВАДА) Ричард Макларън, който се отказа от фразата "държавна система на допинг".

По-късно Анцелиович заяви, че "думите са извадени от контекста".

"Российская газета". Всички права запазени.